Flipmap:

Flip map służy do "kopiowania" danego pomieszczenia z wprowadzeniem zmian. Przykładowo w pomieszczeniu znajduje się basen z wodą a po przełączeniu dźwigni woda znika. Tyczy się to również np.: zmian w ukształtowaniu terenu, zmianie tekstur. Aby zrobić flip_mapę należy wybrać jakieś pomieszczenie. Na panelu zaznaczamy przycisk F - obok wpisujemy liczbę pustego pokoju. [powiedzmy, że mamy pokój 0, czyli wpisujemy 1 ]. Tło zrobi się czarne. Teraz możemy dokonać zmian. Gdy już skończymy klikamy na przycisk FLIP MAP. Widok powróci do wcześniejszego wyglądu - czyli do pokoju 0.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeżeli chcemy aktywować flip_mapę w czasie gry w menu TRIGGER, klikamy na pole OBJECTS i wybieramy z listy FLIP MAP. W polu obok wpisujemy liczbę pokoju z flip_mapą, czyli w tym wypadku 1. Wstawiamy ową aktywację. Podczas gry po przełączeniu dźwigni pokój ulegnie zmianie.

HOME <<

© maax87 2007-2015. © Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.