Oświetlenie:

Light - światło, które rozchodzi się we wszystkich kierunkach.
Shadow - służy do przyciemniania obszarów. Tak jak Light, Shadow rozchodzi się we wszystkich kierunkach.
Sun - rodzaj światła, które najlepiej dodać do otwartych przestrzeni. Można ustawić kąt padania światła. W jednym pokoju można ustawić tylko jedno źródło światła.
Spot - światło, któremu można ustalić kąt padania.
Effect - rodzaj światła, które jest uzupełnieniem Light, Shadow, Spot. Effect może przyciemniać jak i rozjaśniać niewielki obszar. Można ustawić go np.: pod drzewem, tworząc cień.

 

Ambience - służy do ustawiania koloru ogólnego światła w danym pomieszczeniu. Wartość oznacza odcień koloru. Jeżeli chcemy zrobić ciemne szare pomieszczenie w kratkach wpisujemy takie same wartości, np.: 48 48 48

Colour - stosujemy tak jak w Ambience - tyle, że jest to ustawianie koloru wybranego światła. Możemy również użyć gotowych odcieni kolorów z palety na dole.

 

X i Y - jest to kąt obrotu, jednak funkcja ta jest dostępna dla świateł Sun oraz Spot.

Len i Cut - opcje te wyznaczają zasięg światła oraz ich natężenia. Opcja jedynie dostępna do światła Spot.

Int - jest to intensywność danego światła.
Out i In - wyznacza zasięg i natężenie światła.


Lighting - aktywuje tryb oświetlenia.
Show Light Meshes - ukazuje zasięg, natężenie i kierunek świateł.

HOME <<

© maax87 2007-2015. © Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.