HOME <<

OBC - (object code bit):

Dzięki opcji OCB - Obiect Code Bit -możemy nadać niektórym obiektom innych właściwości. Wystarczy zaznaczyć wybrany obiekt, nacisnąć klawisz "o" i wpisać liczbę (pod koniec naciskając Enter)

 

FLAME_EMITER

Pionowy płomień:

-1 - włączony na 5 sek. wyłączony na 2 sek.
-41 - włączony na 5 sek. wyłączony na 5 sek.
-9 - włączony na 6 sek. wyłączony na 1 sek.
-25 - włączony na 6 sek. wyłączony na 3 sek.
-33 - włączony na 6 sek. wyłączony na 4 sek.
-57 - włączony na 6 sek. wyłączony na 7 sek.
-73 - włączony na 6 sek. wyłączony na 9 sek.
-49 - włączony na 7 sek. wyłączony na 7 sek.
-81 - włączony na 7 sek. wyłączony na 10 sek.

 

Poziomy płomień:

-2 - ciągły płomień.
-70 - włączony na 8 sek. wyłączony na 8 sek.
-14 - włączony na 5 sek. wyłączony na 1 sek.
-21 - włączony na 5 sek. wyłączony na 2 sek.
-6 - włączony na 5 sek. wyłączony na 3 sek.
-37 - włączony na 5 sek. wyłączony na 4 sek.
-32 - włączony na 5 sek. wyłączony na 5 sek.

-4 - włączony na 6 sek. wyłączony na 1 sek.
-3 - włączony na 6 sek. wyłączony na 2 sek.
-28 - włączony na 6 sek. wyłączony na 3 sek.
-53 - włączony na 6 sek. wyłączony na 5 sek.
-52 - włączony na 6 sek. wyłączony na 6 sek.

 

-7 - ciągły płomień, który wydobywa się ze ściany.

 

-27 - na 5 sek. ON, 2 sek. OFF, 7 sek. ON, 2 sek. OFF
-40 - na 7 sek. ON, 5 sek. OFF, 5 sek. ON, 5 sek. OFF
-43 - na 6 sek. ON, 5 sek. OFF, 5 sek. ON, 5 sek. OFF
-51 - na 8 sek. ON, 6 sek. OFF, 6 sek. ON, 6 sek. OFF
-54 - na 7 sek. ON, 6 sek. OFF, 6 sek. ON, 6 sek. OFF


FLAME_EMITER 2

1 - mały płomień.
2 - mały płomień, porusza się w linii prostej po podłodze. (kierunek wskazuje stożek)
4 - maleńki płomień.

 

FLAME_EMITER 3

1 - mała niebieska elektryczna kula.
2 - kula, która łączy się z drugą łukiem elektrycznym. (stożki muszą wskazywać na siebie)
888 - duża elektryczna kula. (wiązka elektryczna podąża za Larą)

 

STEAM_EMITER

na powierzchni:
0 - 7 - niewielki, nieprzerwany, wertykalny strumień pary (nie rani Lary)
8 - 15 - niewielki, nieprzerwany, horyzontalny strumień pary (nie rani Lary)
888 - duży, przerywany, horyzontalny strumień pary

 

pod wodą:
0 - przerywany strumień bąbelków.
1 - nieprzerwany strumień bąbelków.

 

EARTHQUAKE

333 - trzęsienie ziemi z dźwiękiem lecz bez wstrząsów (aktywne przez 20 sekund)
888 - narastające trzęsienie ziemi z dźwiękiem i wstrząsami (bez czasowego limitu)

 

AMBER_LIGHT
1 - eksplozja

© maax87 2007-2015. © Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.