HOME <<

Kształtowanie terenu:

Teren kształtujemy odpowiednio unosząc i pochylając powierzchnię. Zaznaczamy teren i za pomocą przycisków + - unosimy odpowiednio blok. Pochyłość tworzymy podobnie - zaznaczamy kwadrat lewym przyciskiem myszy (LPM) - pojawią się strzałki informujące o kierunku utworzenia pochyłości. Za pomocą przycisków + - unosimy blok. Klikając LPM z wciśniętym klawiszem CTRL strzałki wskazywać będą skosy.

 skróty:

- q,a,w,s - obniżanie lub podwyższanie bloków dla sufitu (celing) i podłogi (floor),

 

- przytrzymując klawisz CTRL i jednocześnie q,a,w,s - unosimy lub obniżamy blok wraz z otaczającymi innymi blokami.

 

- przytrzymując klawisz SHIFT i jednocześnie q,a,w,s - unosimy lub obniżamy cały blok.



 skróty:

- Należy zaznaczyć obszar na ścianie [wall], i z wciśniętym klawiszem SHIFT nacisnąć: dwa razy q, dwa razy s, raz e oraz f. Do dzielenia ścian używa się klawiszy - q,a,w,s,e,d,r,f.

 

- Klikając na zaznaczony obszar LPM pojawią się strzałki sugerujące kierunek dzielenia ścian na skos.



skróty:

- Bloki dzielimy następująco: Kwadrat umieszczony na podłodze - z wciśniętym klawiszem SHIFT naciskamy e, kwadrat na suficie - SHIFT i f. Taki blok można podzielić jedynie na 2 części.

 

- Zaznaczając blok i klikając LPM również ukażą się strzałki - klawisze e i f.

 

Inne funkcje:

- F1 - Losowo podnosi podłogę na zaznaczonym obszarze.
- F2 - Losowo obniża podłogę na zaznaczonym obszarze.
- F3 - Losowo podnosi sufit na zaznaczonym obszarze.
- F4 - Losowo obniża sufit na zaznaczonym obszarze.
- F5 - Pozbawia pochyłości bloków na podłodze.
- F6 - Pozbawia pochyłości bloków na suficie.
- F7 - Wyrównuje zaznaczony obszar do początkowej wielkości na podłodze.

- F8 - Wyrównuje zaznaczony obszar do początkowej wielkości na suficie.

- F9 - Wygładza zaznaczony ostry obszar na podłodze.
- F10 - Wygładza zaznaczony ostry obszar na suficie.

© maax87 2007-2015. © Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.