Symbol of the World

 

Story:
[PL] W roku 1934 Lara wyrusza do Florencji. Jej glównym celem jest Kościol Santa Maria Novella. Okazuje się, że pod owym kościolem znajduje się starożytna katedra Symbolu Świata. Lara Croft probuje odnalesc mapę, która zaprowadzi ją do kolejnego miejsca, by dowiedziec się czym jest Symbol Świata.

 

[ENG] In 1934, Lara travels to Florence. Its main purpose is the Church of Santa Maria Novella. It turns out that in those days the church is an ancient cathedral, the symbols of the World. Lara Croft attempts to find a map that leads to the next place to find out what the symbol of the World.

 

Screenshots: screen 1 screen 2 screen 3 screen 4

 

Levels:
Santa Maria Novella

______________________________________________________

 

Symbol of the world II

 

Story:
[PL] Lara zostaje okradziona przez dawnego wroga - Sophie. Rozpoczyna się wyścig z czasem. Lara odwiedzi paryskie ulice, dzunglę i zaśnieżoną świątynię, by w końcu dotrzec do celu.

 

[ENG] Lara is robbed by a former enemy - Sophie. Begins a race against time. Lara will visit the Paris streets, jungles and snow-covered temple, to finally reach the goal.

 

Screenshots: screen 1 screen 2 screen 3 screen 4 screen 5 screen 6

 

Levels:
Paris Street
Colombia
Temple of North Wind
Temple of Symbol

 

Walkthrough PL:

Paris Steet

Należy udać się na górę. Włączy się flyby. Zabieramy fanty i zbiegamy na dół. Unicestwiamy sas'a, wyskakujemy przez rozbite okno (tam jest jeszcze jeden sas). Na zewnątrz znajduje się łom. Otwieramy nim drzwi. Jesteśmy w korytarzu z migającym światłem. Za pierwszą balustradą znajdują się flary. Idąc dalej natrafiamy na kolejnego przeciwnika. Na wprost znajdują się drzwi (kopiemy), a w środku znajduje się apteczka i uzi. Wychodzimy przez okno na zewnątrz. Sas strzela do nas z okna. Możemy go unieszkodliwić. Otwieramy kolejne drzwi i zaraz obok (przy szafie) apteczka. Dalej w głąb korytarza radzę skręcić za ścianę, zabijamy kolejnego nieproszonego gościa. Na skrzyni znajdują się naboje do uzi. Wpełzamy na wysoką skrzynie i przez wnękę w suficie na górę. Znów flyby - 2 strażników. Jeżeli zależy nam na fantach - są po drugiej stronie. Należy wskoczyć na "szczelinę" pomiędzy budynkami i na drugą stronę - fanty w 2 szczelinie. (Możemy zabić strażników wcześniej żeby nam nie przeszkadzali w skakaniu). Na dół, przez przejście. Na rusztowaniu kolejny sas. Na dole 2 magazynki do uzi. Wchodzimy na skrzynie, skaczemy na żółtą maszynę i unicestwiamy sas'a. Przeskakujemy po rusztowaniu do wnęki. Skaczemy na dół. tam już ostatni sas na skrzyni znajdują się naboje. Wychodzimy na zewnątrz. biegniemy w ciemność.


Colombia

Biegniemy przed siebie. Za szczeliną mała komnata. wchodzimy na wzniesienie, przeskakujemy po pochylniach i wnęką w suficie do końca. Zeskakujemy niżej i na półkę z dźwignią. Otworzą się drzwi. Skaczemy na linę. Musimy doskoczyć do wiszącej klatki - należy się mocno rozbujać. przeskakujemy dalej do szczeliny. Wpełzamy do środka i idziemy przed siebie. Znajdujemy się w sali z podestami. Na razie ją zostawiamy i idziemy korytarzem gdzie dojdziemy do wiszącego podestu. zabijamy skorpiona. (w rogu znajduje się shotgun) wchodzimy po schodkach. Skaczemy na podest wyżej. Ześlizgujemy się i skaczemy na wiszącą kratę. Teraz do wyboru mamy 2 drogi. Wybieramy tą z przepaścią i pochylnią. Przeskakujemy dalej. Znajdziemy się w dużym pomieszczeniu. Zabijamy wilkołaka – co żeby nas nie rozpraszał. Następnie wchodzimy po drabinie i w bok, przechodzimy obok płomienie na podeście, dalej zwieszamy się na pochylni i brnąc dalej przeskakujemy na podest. dalej na blok i wyżej. zabijamy skorpiona. Następnie mamy do czynienia z czsówką. po nadepnięciu na blok ogień gaśnie. Teraz należy z tego właśnie miejsca zeskoczyć na miejsce przy pochylni. z tego miejsca skaczemy na pochylnie i szybko tam gdzie były płomienie. Jest tam dźwignia. Flyby i możemy iść już do pomieszczenia z lawą. Jest tam szczelina (oraz naboje). Przechodzimy wisząc dalej na podest. teraz należy skoczyć na pochylnię i znów skok, zjeżdżamy na dół. Tam znajome miejsce z flyby. Wchodzimy do środka. jesteśmy w sali z balkonami. Z krzaka wyskoczy skorpion. Podążamy dalej i tu uwaga na miażdżące wrota. Dalej, przeskakujemy przez rozpadlinę z ogniami. Kolejne dwa skorpiony, wchodzimy na drabinkę, wskakujemy na podest, dalej na pochylnie i na balkon. Znowu uwaga na kolczaste drzwi. Za kratami znajduje się klucz. Żeby tam dotrzeć trzeba otworzyć drzwi. Wiec idziemy dalej do wąskiego korytarza na końcu. Przeskakujemy na półkę i do pomieszczenia z płonącą klatką. Skaczemy na nią łapiąc się krawędzi. przechodzimy na drugi koniec i pochylnią do wnęki. Tam na ziemi leży skradziona mapa. Wchodzimy na kwadracik, drzwi się otwierają. Flyby i spotkanie z Sophią. Unicestwiamy ją i wychodzimy (po klucz). schodzimy na dół, do zarośniętej wnęki, i dźwignią otwieramy drzwi. Wchodzimy po drabinie. Przeskakujemy na półkę i z półki w korytarz. Idziemy dalej i przeskakujemy na balkon, przez otwarte drzwi i po klucz. Wracamy do miejsca spotkania z Sophią. Klucz na swoje miejsce i flyby z podniesionym podestem w sali z podestami na początku. Znów drabiną na zew. Wracamy, wychodzimy z pomieszczeń z balkonami, i do drugiej wnęki. Wychodzimy na początku. Ponownie gimnastyka z liną i po podniesionym bloku wyżej i jesteśmy w sali z globusem. Flyby, Następnie wchodzimy na regał z książkami, przesuwamy globus na kwadracik i otworzą się drzwi do kolejnego lvl.


Temple of North Wind:

Znajdujemy się na dziedzińcu z globem. Zanim wejdziemy do świątyni za filarami znajdują się drzwi, a naprzeciwko deptany kwadrat. Aktywujemy go nadepnięciem i można ruszać w głąb świątyni. ( drzwi otworzą się po znalezieniu drugiego takiego deptanego). Pozbywamy się śnieżnej dzikiej świni. Na prawo wnęka z kościanym delikwentem i fanty. Naprzeciwko wejście do gł. komnaty. flyby i 5 slotów na gema. Wchodzimy na zaspę i na podest. Po drugiej stronie jest wnęka. (ogólnie jest ich 5 ale interesuje nas ta jedna - która nie jest "połączona" krzyżakową konstrukcją). W środku fant. dalej przepaść z łańcuchem. Dalej basen. Wskakujemy do niego i płyniemy uważając na wysuwające się kolce. Po wyjściu z basenu, korytarz, wisząca kula, w którą strzelamy. Otwierają się drzwi przy pierwszym basenie. Wracamy i idziemy dalej. komnata z szeregiem łańcuchów, oraz wnęka w ścianie (na środku). Idziemy właśnie tam. Deptane pole, które otwiera już drzwi na samym początku. Wychodzimy i idziemy dalej. Nieduża sala z podestami. Przy ścianie z kajdanami apteczka. Pierwszy obrotowy skok, wyżej i rozwalamy wiszącą kulę. następnie jeszcze wyżej i zdobywamy pierwszy Gem of Wind. Teraz wracamy do otwartych drzwi (tam gdzie leżą kostki na środku). Zabieramy broń i celownik i wracamy do gł. lokacji. Teraz wdrapujemy się na szczyt krzyżakowej konstrukcji i wybieramy kolejne wejście.


Wejście nad "zielonym światłem"

Wchodzimy do labiryntu. Unicestwiamy dwie śnieżne świnie. W wielu zakamarkach znajdują się fanty. Na końcu labiryntu znajduje się podest, z którego wchodzimy wyżej ponad labirynt. Na końcu znajduje się Gem of Wind.


Wejście nad "żółtym światłem"

korytarz oraz małe pomieszczenie z deptanym polem (otwiera drzwi ale w innym miejscu) idziemy dalej. Dużo pochylni: Zbiegamy na kwadracik po lewej, zwieszamy się i przeciągamy do końca po pochylni. Teraz skok z obrotem i łapaniem za krawędź, znów przeciągany się do końca, skok z obrotem i chwytem. ponownie to samo. Przeciągany się dalej do filara, znów skok z obrotem + chwyt, przeciągamy się, skok z obrotem i chwytem, do ściany i skok. Idziemy prosto (obok wnęka do wyjścia), prosto do komnaty z wodą i łańcuchami. Na dnie Gem póki co niedostępny. Wskakujemy na podest (na krawędź) - uwaga na łańcuchy i przeskakujemy na drugi. Dalej mały basenik, wskakujemy. Uwaga na kolce, płyniemy prosto (na końcu naboje) następnie do korytarza z potrójnymi kolcami. dalej prosto i wychodzimy z wody. Następnie na podest (na dole przy kajdanach apteczka), skok na inny podest i do sali z wiszącą kulą. Skręcamy rewolwer z celownikiem i strzelamy do kuli. Otwierają się drzwi pod wodą (na wprost od potrójnych kolców). Wpływamy i ostrożnie zabieramy gema. Wypływamy z prądem i wracamy do gł. lokacji.


Wejście nad "niebieskim światłem"

Na podłodze kratka - pod kratą Gem. - idziemy dalej. przeskakujemy wnękę. Dalej wskakujemy na blok i z bloku wyżej. przeskakujemy i korytarzem gdzie wcześniej gdzie były zamknięte drzwi. Wychodzimy na zewnątrz i rozwalamy wiszącą kulę gunem z użyciem celownika. Drzwi we wnęce otwarte. Schodzimy po Gema i do gł. lokacji.


Wracamy jeszcze na sam początek, na dziedziniec po 5 Gema i mamy już wszystkie. Po zainstalowaniu gemów nad urną pojawi się elektryczna kula i otworzą się drzwi do ostatniego levelu na samej górze.


Temple of Symbol

Zjeżdżamy na dół. Przechodzimy przez portal. Wielka komnata po bokach dwa wejścia ( w każdym fanty). Zbieramy i idziemy do Wnęki prowadzącej w dół. Przechodzimy przez drzwi do Kaplicy w innym wymiarze. Walka z 2 wilkołakami i Sophią. (scenka na kamieniu przedstawia symbol Świata - Piramidy - Sophia zostawia klucz, wychodzimy i w stronę portalu.  ..::THE END::..

Download Symbol of the World from trle.net

HOME <<

Download Symbol of the World II from trle.net

DOWNLOAD

DOWNLOAD

WALKTHROUGH

WALKTHROUGH

© maax87 2007-2015. © Square Enix Ltd. Lara Croft and Tomb Raider are trademarks of Square Enix Ltd. All rights reserved.